Sjöjungfruns grotta med upplyst kupol

Artikelnr: 70094
799,00 kr
Låt dig fångas av sjöjungfrurnas magiska värld! Korallpaviljongen är sjöjungfrurnas hem. Ljuskupolen (kräver 3 x 1,5 V-mikrobatterier) lyser så fort en pärla passerar den. Med pärlspår och pärlor att samla in. Inklusive snälla sjödjur och många andra tillbehör. Kan kombineras med #70096 Skönhetssalong med juvelskrin.Mått: 62 x 30 x 22 cm (LxBxH). Can be combined with:
70096 Skönhetssalong med juvelskrin

Sjöjungfruns grotta med upplyst kupol

Artikelnr: 70094
799,00 kr

Gäller från och med maj

Låt dig fångas av sjöjungfrurnas magiska värld! Korallpaviljongen är sjöjungfrurnas hem. Ljuskupolen (kräver 3 x 1,5 V-mikrobatterier) lyser så fort en pärla passerar den. Med pärlspår och pärlor att samla in. Inklusive snälla sjödjur och många andra tillbehör. Kan kombineras med #70096 Skönhetssalong med juvelskrin.Mått: 62 x 30 x 22 cm (LxBxH). Can be combined with:
70096 Skönhetssalong med juvelskrin

Produkten är inte tillgänglig just nu.

Ytterligare information

Med pärlor att samla på (passar för pärlspåret i artikelnummer 70094 Sjöjungfruns grotta med upplyst kupol): innehåller två lila släta pärlor, två blå släta pärlor och en vit slät pärla.
- Pärlspår:
- Pärlspåret börjar med algsnäckskalet som är fästat vid vattenytan. Pärlan rullar därifrån genom algkanalen och in i den upplysta kupolen, sedan över korallfältet in i tunneln, ner i algkanalen igen och fram till uppsamlingsskålen i slutet av pärlspåret.
- Om den upplysta kupolens ljusmodul med färgbytesfunktion (kräver 3 x 1,5 V AAA-batterier) aktiveras innan pärlspåret körs (tryck på PÅ/AV-knappen) utlöses olika ljuseffekter när en pärla rullar in i den upplysta kupolen med hjälp av ljusbarriären.
- PÅ/AV-knapp: Två LED-lampor med konstant vitt ljus lyser upp tunneln (= viloläge) och ljusbarriären är aktiverad; viloläget med ljuseffekten kan stängas av när som helst genom att trycka en gång till på knappen; automatisk avstängning när den inte används: 10 minuter.
- Ljuseffekter under viloläge: den första pärlan rullar genom den upplysta kupolen och utlöser läge 1 (långsamt roterande mellan rött/gult); den andra pärlan rullar genom den upplysta kupolen och utlöser läge 2 (långsamt roterande mellan grönt/blått); den tredje pärlan rullar genom den upplysta kupolen och utlöser läge 3 (snabbt roterande färgbyte); den fjärde pärlan rullar genom den upplysta kupolen och utlöser läge 1 igen o.s.v.
- Den upplysta kupolen tas av uppåt vid batteribyte.
- Alla figurer kan sitta och stå med stjärtfenan fälld framåt.
- Figurerna kan ta med sig pärlor med hjälp av hjälp av algblad (med greppstorlek).
- Delfinerna kan flyta och stå upprätt på den rörliga fenan.
- Underkäken på den stora delfinen öppnas nedåt och framfenorna kan vridas.
- En figur kan hålla fast i ryggfenan på den store delfinen.
- Den upplysta kupolen är INTE lämplig för vattenlek.
Recommended for ages 4 and up.
Warning

… du kanske även gillar